:(

:(

 یعنی الان همسر آینده ی من دوست دختر کیه ؟!  

حلالت نمیکنم 



نظرات شما عزیزان:

ســــــاینا
ساعت19:43---30 ارديبهشت 1393
واقعا؟!خب دارم به خودم امیدوار میشم!!من نهایی که دادم کلیدو نگاه کردم 14 میشم!!!!

کچلک
ساعت18:26---29 ارديبهشت 1393
مثلا ادبیاته!

میخوای ادبت کنم فرزندکم؟
پاسخ: منو بابام نتونست ادب کنه :))


سمیرا
ساعت16:18---29 ارديبهشت 1393
اپم
پاسخ: اوکی حتما میام مراحم میشم


کچل
ساعت4:24---29 ارديبهشت 1393
عالیههه!محشره!!فاز اساسی...9توپه!عرفان!این حرکتت مشت محکمی بود بر دهان مدرسه!

یه پیج فن کلاب تو فیس بوک برات باز میکنم!

ساینا:باشد که پند گیری...!
پاسخ: کچل تو رشتت ادبیاته ؟ :D


ســــــاینا
ساعت19:35---28 ارديبهشت 1393
حالا اینقدر بدبینانه نگاه نکن به دختر مردم!!رفتی خواستگاریش ازش بپرس و صداقت را سرلوحه کار خویش قرار بده تا خداوند روزی شما را توسعه دهد و ...

+هنوز تو فاز امتحان دینی ام!!!
پاسخ: من دینی سومم رو شدم 9 :o باز خداروشکر نوبت اول 20 شده بودممستمر نوبت دوم هم 20 بود به لطف معلم عزیز ^^


حمیده
ساعت19:26---28 ارديبهشت 1393
سلام عرفان.خوبی؟

ببخشید که نظراتو جواب ندادم.وبت عالیه.مایلی تبادل لینک کنیم؟
پاسخ: سلام شما که از قبل لینک شدی ;) مرسی از نظرت ♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 1:54 ] [ єяƒαη ]
[ ]