:D

:D

میگن کارلوس کیروش آهنگ تتلو رو برای سرمربی آرژانتین فرستاده و گفته :

این وضع این ملته دیگه خودت رحم کن !



نظرات شما عزیزان:

ســــــاینا
ساعت20:42---27 ارديبهشت 1393
خب نزدیک همن پروفسور!!!اشتباه میشن!!

بعدشم ده دفعه دستشو عمل کرد!!تو خودت بودی تا سه ماه به خودت استراحت میدادی تو خونه!!!
پاسخ: من ؟ عمرا :D


ســــــاینا
ساعت21:30---26 ارديبهشت 1393
باشه پس بریم منم از صحنه مرگت فیلم میگیرم میفرستم واسه تتلو میگم:این است سرنوشت مخالفات تتلو!!
پاسخ: خانوم باسواد مخالفان نه مخالفات :D برو بابا تتلو تتلو نکن واسه من همش طبل تو خالیه این تتلو یه چاقو تو دستش خورده بود ننه من غریبن بازی در میاورد خرس گنده :)))


behzad
ساعت16:47---26 ارديبهشت 1393

پاسخ: :D


ســــــاینا
ساعت15:33---26 ارديبهشت 1393
ببین تا نبردمت به ریل راه آهن ببندمت خودت عذرخواهی کن!!!{عصبانی}
پاسخ: من حاضرم خودم خودمو به ریل ببندم ولی عذرخواهی نکنم {ریلکس}


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 23:10 ] [ єяƒαη ]
[ ]