مادر ♥

مادر ♥

به سلامتی مادرا که هر موقع صداشون کردیم گفتند : جانم ؟

هر موقع صدامون کردن گفتیم : هاان ؟ چیه ؟

*البته بماند که من صداش میکنم میگه : یامان

.

به سلامتی مادرا که وقتی با جارو برقی میان تو اتاق انگار چنگیز خان حمله کرده … 

.

به سلامتیش که تنها کسی بود که وقتی لگد میزدیم به شکمش ذوق میکرد و میخندید



نظرات شما عزیزان:

کچل با کیک و چایی!
ساعت1:27---1 ارديبهشت 1393
قوربانت نقی!راضی به زحمت نیستم...یه شتر بزنی زمین بسه!







Calm down and keep writing
پاسخ: میگما کچل این ساینا اینطور که بوش میاد با ما قهره ! داستان چیه ؟ بیابیم گردو فروش را ؟ :؟


behzad
ساعت13:33---30 فروردين 1393




من بدهکار توام ای مادر



همه جانی که به من بخشیدی



لحظاتی که برای امن من جنگیدی



و بدهکار توام عمرت را



روزهایی که ز من رنجیدی



اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی



من بدهکار توام ای مادر!
پاسخ: ♥


اسمت چیه؟کچلچه!خونت کجاس؟تو باغچه!
ساعت2:51---30 فروردين 1393
به به وب جدید مبارک باشه عرفان!صد سال به این سالا!به پای هم پیر شین ایشالا!حالا یکم سعی میکردی شاید همون رو باز میکردن!

نکته کنکوری:

عنوان بلاگ :بی عصاب

ادرس وبلاگ:هپینس؟

ینی عایا حالت خوبه؟
پاسخ: اوه مااااااااای گاد ! :O کچل ؟! اینجا ؟ اونجا ؟ همه جا ؟ یا امام حسن عسگری :o خیلی خوش اومدین میگفتین گاوی گوسفندی چیزی میزدیم زمین :D همین اسم و آدرس نشون میده چقدر بی اعصابم :/


ترلان
ساعت1:46---30 فروردين 1393
ایشالله همییشه سایه مادر بالا سرمون بااشه

من که بدون مامانم واااقعااا نمیتونم زندگی کنم

یعنی حتی تصورش هم منو دیوونه میکنه

ای خداا فقط ارزو دارم منو زودتر ببره اصن نمیتونم نبود مامانم و ببینم
پاسخ: :)


♡رویای محال♡ شبنم
ساعت1:17---30 فروردين 1393
مطلبت قشنگ بود داداشی ...داداش من میرم امیدوارم حلالم کنی واقعا تو وبت بهم خوش میگذشت خدانگهدار
پاسخ: :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 فروردين 1388برچسب:, ] [ 1:36 ] [ єяƒαη ]
[ ]